ferahmete bebeğin ayına bağlı, ilk 3 ay neredeyse tüm uykularında akşam üstü hariç bende uyuyordum, sonraki yaklaşık 10 ay ev işleri ve yemek yapıyordum, 1 yaş sonrası filan artık özellikle tek uyku uyuduğundan beri oturuyorum kitap okuyorum kahve içiyorum ayaklarımı uzatıyorum ya da bende dinleniyorum, işlerimin hepsine olabildiğince dahil etmek için yapabileceğim tehlike arz etmeyen tümm işleri bebeğimle yapıyorum. geceleri de tamamen kendime ve eşime vakit ayırıyorum