Aysunsahra meme konusunda yorum yapan arkadaşa kesinlikle katılıyorum. İkisini birlikte emire bilirsin. Bıraktırcaksan da azalta azalta bıraktırmalısın. İki çocukla illaki biri ihmal ediliyo, büyüğün huyu suyu değişiyo. Evdeki herkesin hayatı düzeni değişiyo. Mecburen böyle oluyo. Bunları düşünüp strese sokma kendini de karnındaki bebeğini de. Bi şekilde hallolup gidiyo