Bizde aynı durumları, aynı dönem yaşadik. Öncelikle sütünüzun kalitesi azalmis. Kaliteli beslenirseniz farkı göreceksiniz. Biz o aralarda cok kötü günler geçirdik. Kistik fibroz bile denildi ama değilmisiz. Özel bir dr. Bulduk beslenmemi değiştirdi daha faydali yicekler eklemisti dolu dolu öğün yapmistim düzelmisti