bende yazılımcıyım evden çalışıyorum, bakıcısız olmadı malesef. ama bi arkadaşım bi süre idare edebilmişti eşi ile beraber. bebeğinize göre değişebilir, benimki asla durmuyordu sürekli ilgi istiyordu. bizde asgari ücrete bakıcı tuttuk kendi evinde bakıyor,hemen karşı bina zaten, bizde evde çalışıyoruz istersek yanına gidiyoruz yada geliyor. yakınlarınızda böyle çalışmak isteyen biri varsa en rahatı bakıcı gerçekten.