Arkadaşlar nasıl uyku saatleri varsa yani uyanıklık süresi sonrası uyumaya götürme zamanı gibi emzirme içinde saatli ve düzenli olması gerektiği bebekte beslenme rutini oluşması gerektiği ile ilgili yazı okudum. Ne kadar doğru sizce? Sadece emziriyorum. Mama olsa saatli olmasını anlarım ama emzirme de saatli mi ilerlemeli? Yeni 4 aylık olduk ne zaman istese hatta istemese de teklif ediyorum bazen saat başı bazen 1,5 saatte bir ama bir düzeni olmalı mı ya da olan var mı?