Merhaba annelerim, benim bebeğim 3 aylık ve hem sallanarak hem emzikle uyuyor. Uyurken emziği düşünce uyanıyor. Uyurken emziğini alıncada bir süre sonra uyanıyor ve emzik arıyor. Emziği bıraktırmalı mıyım? Nasıl bıraktırabilirim? Böyle bir durum yaşayanınız var mı?