anisa Esmer tenliyim, yeni kapandım, şalları yakıştıramıyorum kendime. Siz hangi renkleri kullanıyorsunuz ve hangi markayı önerirsiniz🧡🙏🏻
hobby_catolog_hk anisa kendinize deneyerek almak gerek. Ben bi kaçtan şal beğenirim gecerim aynaya hepsini tektek denerim yüzüme yakışan zaten anlaşılıyor. Yüzünüze aydınlık canlılık veren renkler tercih edin. Renk denemeniz lazım bunu bulmak için de.
hanimefendii anisa Esmerlere pudra ve pembe tonlarını aşırı yakıştırıyorum. Genelde normal eşarpçılardan alıyorum şalımı falan. Gezmelik birkaç tane modakaşmir aldım çok beğeniyorum tavsiye ederim. Bambu şallar ütü istemiyor çocukla çok rahat oluyor o yüzden muhakkak bir iki tane bambu acil durum şalın olsun ✨ Bu arada hayırlı olsun ☺️🌸
seydageven anisa benim kullandıklarım hiç kırışmıyor ama ben yinede ütülüyorum. Ben ilk kapandığımda eşarpçıya gidip onların yönlendirmesi doğrultusunda almıştım sonra zamanla kendi tarzım oturdu sende öyle yap 🌹
anisa hobby_catolog_hk Bodrumda yaşıyorum ve burda tesettür magazası yok maalesef mecbur internetten alıyorum((
hobby_catolog_hk anisa vivambutik instagraöda var oranın kıyafetlerine bayılıyorum ben sweet takımları cok güzel şal da var. Bence herkesin siyah şalı bej şalı olmalı.
anisa hanimefendii çok teşekkür ederim canım, herkese hayırlı olur inşallah tesettürü. Modakaşmirden aldım penye beyenmemişdim ama bambu kraşıda deniyicem
anisa hobby_catolog_hk canım benim çook teşekkür ederim açıklamayla yazdığınız için ben şimdi bakıcam hepsine. Mpda kaşmir penye aldım 2 tane morla gül kurusu ama çok kalın ve büyük, bambuyuda deniyicem teşekkür ederim
hanimefendii anisa Ben burda bir şal mağazasından aldım markaya dikkat etmedim hiç ama aşırı ince olanları tercih etmemenizi tavsiye ederim benimki hafif esniyor çok rahat