Asellim ay kıyamam daha geceyi gündüzü bilmiyor o yüzden öyle benim bebeğim de bir kaç gün sonra iki aylık olacak şöyle alıştırdım her sabah perdeleri açtık biraz cam açıp odanın havasını değiştirdik gün içinde odayı hiç loş yapmadık her gün aynı saatte 12-13 gibi 15 dk bahçeye çıkardık 15.00-16.00 gibi banyo yaptırdık sonra emzirme alt değiştirme kundaklama odayı karartıp uyku bunu 1 aydır yapıyorum ilk 3 gün işkence gibiydi şimdi alıştı benimki de öğle uykusu uyumuyor yani gün içinde uyumuyor ama 16.30-17.00 gibi uyumuş olduğu için dert etmiyorum geceye gündüze alışınca düzene girer inşallah