Bebeğim 17aylik sürekli emmek istiyor gündüz 3 4defa emziriyorum iştah konusunda fazla yemek yemiyor sevdiği birşey olursa ancak bı kat fazla yiyor gece sabaha kadar 6.7kez emmeye kalkıyor biraktirmayi dusunuyorum sizler nasıl bir yola basvurdunuz bıraktırdınız bazıları acı biber sur tiksinir emmez diyor bazıları kömür sur diyor ben yanlış buluyorum sizler hangi yöntemi denediniz?