es8326 Hipp kullanıyordum ama kabız yaptı hemde kilo aldırma konusunda iyi değil sma aldım şimdi Çarşamba kontrolümüz 1 hafta deneyeceğiz olmazsa başka Mama alacağım öneriniz var mı
yildizmom-2023 es8326 Bebelac kullanıyorum 3. ayından beri günde 2 kere falan vermeme rağmen hep kilosu ve boyu ayina göre önden gidiyor mamadan mi bilmiyorum
mervegun mervelina1 merhaba aptamil den memnunmusnuzz bebeğim hiçbir mamayı içmiyor Sma optipro kllnyrzxx şu an ama aptamil almayı düşünüyorum 5 aylık biberon reddi var 2 aylıktan beri kilo alımı nasıl aptamille