Emr066 merhaba hiç acı olmadı çok rahat bıraktım kendimi doktor da dedi hatta çok kolay taktım diye. Peki daha önce normal mi sezeryan mi doğum yaptınız?
Bence kişiden kişiye değişiyor ve şöyle de bir gerçek var ki kendinizi kasmazsanız acımaz acı olsa bile çok az olur. Sonrasında ise masadan kalktım eve doğru yürürken çok hafif adet sancısı şeklinde karnım ve belim ağrıdı ama çok hafif o da hemen geçti zaten. Şuanda da hafif lekelenmem var o da biter diye düşünüyorum bir kaç güne