Menenjit ve rotayı hangi aya planladnz benim oğlum var 2 ay 16 günlüğüz sünnet durumumuz da var 13 Şubat’ta sünnet var 18 Şubat’ta rotann ilk dozunu yapıcaz menenjitde yapicam ama bu ay sünnette de olunca çok yüklenmek istemiyorum bir yandan kararsz kaldm normalde 3-5-13 bexsero/7-12 de nimenrix yapcaktk ama sünnet girdi araya napsam bilemedim sizler nasl planladnz