Selam kızlar bir pedagogla görüştüm görüşme sebebim de Kızım (4ay 4günlük) doğduğundan beri kolik reflü ve alerjik. Dolayısıyla uykularını sadece kucağımda yapıyor gece gündüz amacım bir pedagog ile çalışıp bunu düzene sokmaktı. Bana söylenen kızımın durumunda önce duyu bütünleme değerlendirme yaptırmam sonrasında bi sorun olmadığından emin olunca çalışabiliriz dendi. Açıkçası şaşırdım bu ihtimali hiç düşünmemiştim. Baktım neymiş bu diye Otizm yani varsada o benim canım kanım özel tüm bebekler çok kıymetli sadece çok şaşkınım. Biraz araştırdım bebeğim oldukça hareketli herşeyi ağzına sokuyor oturuyor destekli yani olabilir mi.. varmı tecrübesi olan anneler bu konuda