425307 hem süt hem mama mı vereceksiniz benim de çok fazla yok bende avent kullanıyorum ama birde bana sorun emmeden sonra biberon istemiyor sürekli emmek istiyor ,öyle böyle zorlana zorlana çok az alıyor mamasını da biberondan avent aldım iyi gibiydi başlarda sonra biberondan kaynaklandığını düşündüm lansinoh aldım anne memesine benziyor diye onuda 30 cc içti bıraktı bi ara delirdi bende aventi verdim ağzına sustu hala avent devam ediyorum bi şekilde yani mama da değiştirdik numarada aptamil idi çok gaz sancısı oluyordu dksında hip biraz daha iyi gibi ama bu sefer de bunu az miktarlarda alıyor bende şaşırdım artık oluk oluk sütümüz gelse de bitse ek mama ihtiyacımız inşallah amin