Arkadaşlar selam,
1,5 aylık bebeğim var kız çok şükür sağlıklı ve zamanında doğdu. İlk zamanlarda bebeğim emip uyuyordu sonradan daha fazla uyanık kalmaya başladı. Sabah 8/9 gibi uyanıyor gün içerisinde defalarca uyutmaya çalışmamıza rağmen uyumuyor uyusa da hemen uyanıyor. Gaz sancıları var bunun için sab simplex biogaia kullanıyoruz düzenli olarak ve her zaman gazını çıkarırım kalmasın diye. Buna rağmen uyumuuor sürekli kucakta gezmek istiyor. Ayrıca yüz üstü kucağımda bana yaslanarak uyumayı çok seviyor geceleri yatağına koyduğumda sırt üstü yatarken çok hareket edip uyanıyor kundak yapınca sıkılıp ağlıyor artık ne yapacağımızı şaşırdık… burnunu düzenli olarak serum fizyolojik ile açıyorum zaten çok tıkanmıyor. Böyle olan kimse var mı? Pazartesi doktora gideceğiz artık çok yoruldum uykusuzlıktan hasta oldum.