Kızlar merhabalar bebeğim 8 aylık dünden başlayan onu gecmeyen öksürüğü vardı bugünde öksürük öğle uykusundan uyandırdı bende aile hekimine götürdüm cigerinde falan sıkıntı yok muhtemelen grip nezle olacak dedi. 6 aydan büyük bebekler ihlamur içebilir diye ıhlamur icirdim biraz ama başka ne yapabilirim?