hot Bebeğim 7.5 aylık günde 3 öğün ek gıda alıyor ve anne sütü phılıps aventin suluğu ile su veriyorum suyu zorla içiyor ıhlamur yapıp veriyorum onu içiyor ama su çok az içse gün İçinde bir şey olur mu kızlar anne sütü ile telafi edilir mi
Semaaa39 hot bebeğiniz büyümüş artık. Su anne sütü ile telafi edilmez bence. İçmesi gerekiyor. Zamanla alışır ama boşlamayın sizde sevdirmeye calısın. Munckhın pipetlisini öneririm
Kalbimgok Benim oğlumda içmiyordu doktor su içmek içgüdüsel birşey demekki vücudunun suya ihtiyacı yok zorlama demişti dediği gibi şuan 12 ay 10 günlüğüz gece bile su içmeye kalkıyor