septembrmom Kızım 4 ay 25 günlük. Gece 15 dkda bir uyanıyor. Acaba ne zaman biter bu durum? Yoksa ben bitecegim 😊😅
Sarp3009 Herkes 5. Ayda pat diye kesiliyor diyor. Sizinki ne zaman başladı peki. Bizim 4 aylık olmadan 1 hafta önce yavaş yavaş başladı şuan hızını alamıyoruz
septembrmom Sarp3009 tam 4. Ay aşısını olduğumuz gün başladı. Siz neler yaşıyorsunuz? Özellikle uyku konusunda
Alyaece1 Kızım 5 ay 1 günlük şu 3 gündür çok mızmız gündüz çok az uyuyor geceleri sürekli uyanıyor anlamadım neden
septembrmom durununannitoskosu durununannitoskosu ne gibi duzenlemeler oldu peki. Duymaya çok ihtiyacım var
Sarp3009 septembrmom ilk başladığında 45 dakika uyuyup uyanıyordu şimdi sürekli gözü kapalı ama hareket edip kendini uyandırmaya çalışıyor. Emmek istemiyor. Aşırı gergin uyanıyor
durununannitoskosu septembrmom Ataktan sonra diş başladı bizim malesef 11. Aya kadar gece kalkmalar devam etti ama atak döneminde o kadar zordu ki asla unutamam o günleri, 11. Aydan sonra tamamen düzeldi artık gece hiç uyanmadan deliksiz uyuyor
Aslnakn 5 aylık oğlum var bizde 1.5 ay çektik o gece uyanmalarını ama yavaş yavaş düzeldi gibi artık çok sık kalkmıyor maşallah diyeyim de😅darısı size inşallah 🫶🏻
Dejajavu Ataklarda büyüdüğü için eklem ağrısı falan mı yaşıyor bebekler . Ben ergenliğe girdiğimde kolum bacağım heryerim ağrıyordu . Buda böyle birşey mi acaba ? Huzursuz mu ediyor