42 günlüğüz 40 dan sonra değişikliler oldu gaz sorunu başladı. Emerken sonuna doğru gaz çıkarma ıkınmaya başladı emmeye devam etmek istiyor yada kendini sakinleştiriyor anlamadım .Hep ağlayarak uyanırdı hala da devam ediyor ne zaman normal uyanıcak severek uyandıracam ? Büyük çişini her değiştirmede azar azar görüyorum günde 1 defa ıshal şeklinde çok yapıyor idrarı çoğalmaya ve kokmaya başladı . Gaz olayından sonra çoğunlukla huzursuz olduğunu görüyorum. Memeden kendi ayrılıp kenara koyup sevdiğimi bilmem ya hıysuzlanıyoe ya uyuyor . Ağızında köpekler ve azar azar salyalae çıkmaya başladı. burnu daha çok tıkanmaya başladı . Gaz masajı yapıyım diyorum bu sefer kusuyor sütü çıkarıyor resmen yada masaj yapmasam da sütü çıkacaktı bilmiyorum kafam karışık