Boşanma davasında anlaşmalı protokolle dava açmıştım karsi taraf duruşmaya gelmeyince çekişmeye döndü, bugün gerekçeli karar yazıldı. Avukat barodan atanmıştı bu arada.
Gerekçeli kararda avukatlık asgari ücretinin davalıdan alınıp davacıya verilmesine diye karar çıkmış şimdi sorum şu; karşı taraf bu parayı tahsil etmezse bana. Avukatlık ücreti bana mı kalacak?
Teşekkür ederim şimdiden