yasemin_tuna Bebeğim 5.5 aylık ve 3.5 aydan beri meme reddi ile savaşıyoruz son ay 350 gram aldı ve benim yoruldum sürekli emzirmeye çalışmaktan biberona nasıl alıştırabilirim emzirmeyi sonlandırmayı düşünüyorum
beyser yasemin_tuna canım sütünü sağıp siringayla ver hem emzirmeyi dene ileride çok pişmanlık duyabilirsin kesersen
berros23 yasemin_tuna biz 6 aylık olduk 4. Aydan beri meme reddi var geçmedi hala sadece uyutup emzirebiliyorum 5. Ayda 350 gr bu ay 160 gr aldı ne mama alıyor biberonla ne emiyor şırıngayla süt veriyorum atıyor gerçekten çok ama çokkk zor bi durum biz gastroentorolojiye gidiyoruz
berros23 yasemin_tuna kilo alımı çok az oldugu ve beslenme adına herseyi reddettiği için ek gıda istemiyor 4 farklı mama 8 farklı biberon denedim almıyor anne sütünü sadece uyutarak verebiliyorum onun dısında neler denediysemde yok asla almıyor bu nedenle de kilo alımj çok az oluyor
berros23 yasemin_tuna Tüm yavrularımız çok iyi olsun sağlıklı olsunlar güzel beslensinler tek duam bazen ne diyeceğini şaşırıyor insan annelik kolay değil