Merhaba kizlar. Oglum 4 ay 14 günlük ve sadece anne sütü alıyor. Cuma günü cok kustuğu icin doktora gittik enfeksiyon falan çıkmadı. Film cektirdi cok gazi var midesine baski yapmış dedi.
2 gündür de kaka yapmıyordu ve doktor lavman yaptı. Cuma günü lavmandan beri hic kaka yapmadi. Gazini çıkartıyor sürekli osuruyor. Ne kadar sure daha bekleyip doktora gitmeliyim. Basina geken tecrübeli anneler yazabilir mi? Neden kaynakli bu durum. Geçtiğimiz p.tesi 4 ay asisi oldu ondan sonra böyle oldu.