Benim çocuğum da 5 aylık olacak neredeyse normalde çok mızmız bi bebekti ama geceleri asla bu kadar kalkmazdı max 2 3 defa kalkar yatardı ama son 1 haftadır grip zannediyorum ki nefes alamıyo burnundan veya kulağı ağrıyo o yüzden her yarım saatte bir bazen daha kısa süre içinde uyanıyo 😞 çalıştığım için gün içinde de uyuyamıyorum delirmek üzereyim