Arkadaşlar regl olup hamile kalan varmı aranızda ben regl oldum 3 gün geçti ve pebemsi bir akıntım oluyor ara ara belim çok ağrıyor sık idrara çıkıyorum erken gebelik testi yapmam gerkemi hamile olup regl olanda varmı aranızda korunmasız bir ilişkimiz oluyordu düşünüyorduk zaten bebiş inşallah