Hanımlar 1 yaşında oğlumun çok uykusu vardı yatağa bıraktım hemen beşiğindeki yastığı kenara cekeyım derken bebeğim düştü ağladı o panikle hemen aldım düşüşünü görmedim ama kaldırırken kafası halının üstündeydi sırt üstü düşmüştü. 1 2 dakka ağladı sustu emzıgını verdim de . Sonra baktım başına şişlik falan yok hatta komıklık yapıp güldürdümde. Hafiften dudağının kenarı kanamış çizilmiş gibi sildim akmadı tekrar kan. Ama uykusu da vardı düşmeden önce uyku saatıydı.. sizce ne yapayım doktora gıdeyım mi ? Hali normal gibi ama içimde rahat değil uyursa bişe olur mu