Merhaba güzel anneler,sorum şu lor peyniri yapmak istiyorum ama heryerde sütün içine kesilmesi için karıştırılan limon yoğurt ve sirke görüyorum o şekilde olunca süt kesiği oluyormuş peynir olmuyormuş sanırsam,fermente edilmesi gerekiyormuş eğer doğrusunu yapan tecrübeli annelerim varsa yardımcı olursanız çok sevinirim🙏🏾