Abrek1864  **Merhaba arkadaşım lansinoh markanın bu makınasını almayı dusunuyor ıkılı cekım ve teklı pompa kullanımında tecrübesi olan anneler var mı aranız da **
tombikinannesi Abrek1864 ben teklisini kullanıyorum. Eğer emziriyosanız tekli daha mantıklı mesela sol göğsü emdi ama tam boşaltmadı solu sağabilirsiniz sağ taraftaki dolu kalmış olur ve bidaki acıkma saatinde sağı emzirirsiniz
zeynep1234 Abrek1864 ben bunu kullaniyorum kesinlikle alsın cok memnunum 2li olarak kullaniyorum ben zamandan tasarruf oluyo.
Abrek1864 tombikinannesi cevap için tesekkur ederm arkadasım arayıs ıcınde ben memeden kestım artık 😢