Lalaaa bende sezeryan doğum yaptım ve Bebeğim 7 aylıkken regl olmaya başladım, bazısı 40’ı çıkınca hemen oluyor bazısı 1 yıl olmuyor endişe etmeyin. En az 1 sene olmamak sorun değil ama o süre geçerse sıkıntı. Bazen hafif hafif ağrılar oluyor regl sanıyorsun ama bir kadın doğuma gidip baktırabilrisin bazen akıntı birikiyor enfeksiyon oluyor o da hasta olacak gibi agrı yapıyor