utkummm canım 2 ay 16 gün oldu normalde doğum yapalı bebeğim doğduğunda cildi böyle bildiğin yuvarlana yuvarlana söylüyordu kabukları bu sıvı kaybından oluyor sık sık emzir bebeğini bir de bebek yağı ile nemlendir benim doktorum böyle söylemişti günde 2 kere 3 kere bebek yağı cildine güzelce yedirip vücuduna emsin yağı