5 ay 7 günlükken tadımlara başladık tadimlari bitirdik. Ek gıda süresi boyunca hiç kabiz olmadı bütün herşeyi de severek yiyo. Kakasını iki güne bir yapıyo. Bazen hem gündüz hem akşam yapiyo dolu dolu her zamanki gibi. Artık çorbalara ve irmikli unlu yoğurtlu karisimlara geçiyorum. İki öğün versem mi ki sizce. Benim gibi yapan var mı. İki öğüne 7. ayda geçilir diyolar ama bilemedim bebeğim de yiyo ve kabız da yapmiyo. Ya da bi 10 15 gün daha durup öyle mi gecsem iki öğüne. Sabah irmikli meyveli yoğurtlu karışımlari akşam da çorba tarzı şeyleri vermeyi düşünüyorum. Fikirlerinizi merak ediyorum