bizde hastanede 2 kere yattık ilk yatttığında değeri düştü fakat 1 kaç gün sonra gene arttı gittik gene yatış verdi doktor emzirmeyle alakalı değildi benim sık sık emiyordu kilo alımıda çok iyidi ama geçmiyordu büyük ihtimal anne sütündendi bi arkadaşımın 4 ay geçmemiş sarılığı en son doktor bi ilaç verdi 1 hafta kullandık öyle geçti çok şükür yoksa daha geçmeyecekti bizimde