linazengin iki kizimada 3 aydan sonra verdim ben ilk 3 ay kilo alımının en yüksek olduğu dönem bol bol emzir birdaha o aylardaki kadar çok kg alamıyorlar zaten bol bol emzirdikce sütte artıyor hem bazıları doğar doğmaz veriyor ama bence bu yanlış bebeğin anneyi tanıması gerek .doğru zamanda başlatıp doğru zamanda biraktirirsan sorun olmaz ilk kızımin dislerinde hiç sorun yaşamadım erken dönemde biraktirmistim anne için çok kolaylık oluyor