anplt bebeğim biberonu reddediyordu. Deliği küçük olduğu içinmiş, göğüsteki gibi fazla sayıda delikten süt gelsin istiyormuş kendince. En sonunda biberonun delik sayısını arttırdık iğneyle. Daha hızlı ve fazla süt akışı sağladık o zaman içti. Bir de bunu deneyin isterseni belki işe yarar.