Merhabalr normalde sma gunduz mamasını kullnaıuorum ama gece mamasıda gece vermek ıstıyorum aralarındakı fark nedır bılen varmı? Gece maması cokmu tok tutuyor ozellıklerı nedır arastırdım pek bır fark gorunmuyor gunduz maması ıle aynı seyler yazıyor 🙄