Uffu ben şöyle bir zararını gördüm kızımda 6 aylıkken oturttm ama ayaklarini yere tam basmadı hep alışkanlık olmuş yürüteçten dolayı ara ara parmak uçlarına basarak yürüyordu 12 aylıkken başladı yürümeye geçte kalmadı ama inanın 2 yaşına kadar aklına geldikçe parmak uçlarına hep basıyordu bazen😂