Ezgikrkl ben bakmıştım ikinci ellere sıfırdan iki kurus eksikti birde herkes yepyeni birkaç saat giyildi diye yazmıştı sinir olmustum elinizde çöp olsun deyim kızıma çok da güzel indirimden panconun etiket fiyatı 1.800 olan kıyafeti 500 e almıştım sonra da kuzen komşu çocuğu vs herkese sırayla verdim giydiler sevabim da oldu hala da bende diğer yeğenime vericem o da giysin milletin gözü aç hayır iki saat giydi nedir zaten parti kıyafeti günlük giydirecek halimiz yok herkes bir iki saat giydiriyor sende sıfır al bence gönlüne göre bişey bulursan ikinci el de alabilirsin ama benim şahsi fikrim milelt çok aç gözlü