ayseetuncc sol açı güzel zaten sağda biraz sıkıntı var 60üstü olması gerekiyor. Benim kızımda da vardı. Tübingen ortezi kullandık yaklasık 2 ay. Siz bu 3 hafta yinede çift bez takın sakın tam kundak yapmayın. Bacakların M pozisyonunda durması gerekiyor daha cabuk düzelebilmesi icin çift bez takmaktaki amaç o. İki bacak arası mesafeyi açmak.