Arkadaşlar 2 aylık bebeğim var düzenli emziriyorum doğduğundan beri ama gögüs ucuyla çünkü gögüs ucum çıkmıyor arada uç olmadanda emziriyorum ama ucu çok yara oldu artık yarıldı ve ağlayarak emziriyorum bebeğimi en başından beri gögsüm şişiyor sertlik oluyor ama bebeğim emince düzeliyor uzun süre emmezse tekrar şişlik ve ağrı oluyor sol gögsümü çok yara olduğu için sağıp sağ gögsümü emziriyordum üç günden beri sol gögsüm de kızarıklık var memenin çevresinde ve kaşıntı oluyor sizce neden oldu bu durum