İlaçlı değil ama bende hamile olduğumu bilmeden mr çekilmiştim. Bilmeden çok ağır bir antibiyotik de içmiştim. Ağlaya ağlaya geçmişti hamileliğimin başları. Ama sonra ultrason da iyi olduğunu duydukça rahatlamıştım. Şuan gayet sağlıklı bir oğlum var. Üzmeyin kendinizi, mr tomografi kadar zararlı değil diye biliyorum ben