Merhabalar bugün eşimin 8 aydır çalıştığı firma maaş konusunu konuşmak için çağırıp işten çıkarttıklarını bildirmişler hiç sorunları yoktu eşim gayet iyi çalışıyordu adapte olamıyorsun gibi bir bahane sunmuşlar başımıza ilk defa böyle bir olay geliyor inanamadık ki eşim işine çok bağlı severek yapan ve nerde olsa yaptığı işle övünülen öne çıkan biriydi biz alacağı zamı beklerken böyle bir olay yaşadık eşim yaptıklarının etik olmadığını ve pazartesi maaş gününde zamlı olarak maaşının yatırılmasını istemiş tabiki kabul etmemişler ben arada kaldım ve bu konularda bilgim yok eski maaşını mı alması gerekiyor bunu nasıl öğrenebilirim daha önce yaşayan oldumu aramızda acaba ?