Deletedmom_83 Kızlar haziranda Amerika’ya göç edeceğiz Allah izin verirse buradaki aşılarla ABD aşıları aynı mı 6. Aydan sonra kalan aşıları nasıl yaptırabilirim bebeğim şuan 3 aylık
trinityy Deletedmom_83 merhaba haziranda bende Amerika’ya geleceğim 2 aylığız şuan bilgi edinebildiniz mi acaba?
Eminekerim Deletedmom_83 Merhaba acaba yerleştiniz mi abd ye Ve aşı konusunda bilgi edinebildiniz mi Bizde de aynı durum var ve bende çok merak ediyorum aşı konusunu
Eminekerim trinityy Merhaba size de sormak isterim Siz yerleştiniz mi aşı konusunda bilgi edinebildiniz mi
trinityy Eminekerim merhaba evet yerleştim aşı olduk, bizim doktorumuz asla ilk yapılacak aşıyı yapmıyor, tr de olan tekrar dozları vurdu sadece