Değerli anneler, 8 buçuk ay olduk fakat doğduğundan beri ıkınarak kaka yapıyor yavrucağım. Alerjiyle bağdaştırmışlardı uzun süre alerji doktorumuzun gözetimindeyiz diyetteyken bile cıvık kakada bile ıkınma sorunu yaşıyoruz. Yani alerjiyle bağlantılı olsaydı bu belirti tek başına diyetteyken bile olmaz diye düşündüm. Aranızda bu sorunla karşılaşan var mı? Nasıl çözüm buldunuz? Geçici bir durum mu? Artık kafayı yiyeceğim kabız değil ama kabız gibi zorla yapıyor yapısal bir durum mu? Doktorlarda artık ilgilenmez oldu…