Tadimlari geçtik bebeğime ne verirsem yemiyor acaba aç mi dehil diyorum ama.uykudan uyandı şimdi iki saat uyudu aç olması lazım muz yoğurt elma püresi yaptım ona yemiyor sadece bunuda değil ne verirsem ağzını açmıyor asla anlamıyorum ya normal mi biri geçici süre desin yoksa wallahi kötü oluyorum asla yemiyor ağzını acmitkr asla ya