Doktora gittik mikostatin verdı nasıl kullancam bılmıyorum eczacı sabah aksam demıs kac damla dememiş doktor az dedi karbonatlı su ile siliyorum parmagım arkaya kadar gitmiyor onun ıcın kulak cubuguna takıyorum bezi yavas yavas siliyorum yara olmasın diye korkuyorum da bu ılac nasıl kullanıyor bılen var mı