bilbakalim Hanımlar kızım 4 aylık bu zamana kadar hep 1 kilo alıyordu ama bu ay sadece 300 gr almış sadece anne sütüyle besleniyor . Çok moralim bozuldu sebebi ne olabilir
Deniz34 bilbakalim 3 aya kadar aylık 1 ve 1 küsür kilo alır 3 Aydan sonra kilo alımı yavaşlar sanırım benim bebeğimde yarım kilo aldı o ay üzülmeyin çanınızı sıkmayın doktorunuz ne dedi bu konuda
Bmaidil12 bilbakalim sıkma boşuna canını bebeğini takip et sağlıgı yerindeyse keyfi yerindeyse kiloyu umursama biz 6 ay 16 günlüğüz ilk 3 ay 1 kilo olarak gittik 4. Ayda 450 aldı 5. Ayda 100 gr aldı 6. Ayda 50 gr aldı ama bebeğim sağlıklı ve mutlu ve çok çok hareketli benmkide sadece anne sütü alıyor şükür sütümde var ama kiloya dönmeden eritiyo bebeğim ama takmıyorum sende takma
Derin2108 bilbakalim canım bizde en az 800 gr alıyorduk bizde 250 gr almışız üstelik meme ve mama gittiğimiz halde bu ayda normalmiş kafana takma bence sağlıklı olsunlar da çok kilo da iyi değil arkadaşımın kızı baya kilolu daha dönemiyor bizim ki fıldır fıldır dönüyor sağa sola yatağa yatırınca kendi etrafında dönüyor oturmaya çabalıyor geçen pusetinde oturuyordu WC ye gidip geldim baktım doğrulmuş neye uğradığımı şaşırdım keşke benimkide bunların birini yapabilse diye üzülüyor sürekli kucak isteyen bir bebeği var geçen sevmek için aldım 5 dk zor taşıdım valla 😂😂
BenMathilda bizde de aynı. 4. aydan sonra 400 en fazla 500, gr aldi. dis cikardi o donem, ve de sureklo hasta 5. aydan beri. e hareketlilik de girdi isin icine. sut de eskisi kadar dolu dolu degil, 6., ayimizdayiz. ben bunlara bağlıyorum..
bilbakalim BenMathilda ilk bebeğim hiç tecrübem yok çok üzüldüm vicdan azabı duydum ama birçok bebek öyleymiş içim rahatladı
bilbakalim Deniz34 15 gün sonra tekrar gel bidaha bakalım dedi çokta önemsemedi ama ana yüreği işte 😂
bilbakalim Bmaidil12 sağlığı yerinde çok şükür çokta hareketli bi bebek baya bebek varmış hepinize teşekkür ederim içim rahatladı
Eymeniim Bizde 4.ay 200 Gr aldık seninki iyi bile almış bize göre 4.ayda kilo alımı düşüyor canım çok normal
Bmaidil12 bilbakalim rahatla tabi stres olma hiç boşuna şişko olup sağlıksız olmasından iyidir yeterki sağlıgı yerinde olsun bebişlerimiz♥️♥️
Eymeniim bilbakalim valla ben hataya düştüm kaynana dinleyip mamayı arttırdım şimdi doğru düzgün sütüm gelmiyor bebeğimde emmek istemiyor pişmanım inan mamayla 1 kilo alacağına anne sütüyle 100 gram alsin daha sağlıklı 🤗
bilbakalim Derin2108 çok şükür hareketleri çok iyi ya çok şişman olmasında bi fikrim olmadığı için sorunmuş gibi geldi
Eymeniim deryata ya emerken ilgisi birşey çekince bırakıyordu hep ona bakmak için mamada azalması ama
2YildizAnnesi bilbakalim kafan takma derim, büyüdükce hareketleniyorlar. Yakiyorlar yediklerini. Kiloya cok takilma, önemli olan saglikli olmasi. Nesesi yerindeyse ve hareketliyse kabullenmek disinda yapicak bisi yok 😊