Zhra78 Bguler baby me granül sabun mis gibi yumuşatıcı asla kullanmam yumuşacık yapıyor ve mis gibi kokuyor
babu Ben normal alo matik kullandım ayrı yıkadım sadece ve beyazlarına normal çamaşır suyu koyuyordum yani tabi sizi bilemem tabii hiç bısey olmadı ve bembeyazdı çocuğumun çamaşırları 2 yaşında olduk hala öyle yıkıyorum :)
Busramustim babu çocuğunuzun kıyafetlerine çamaşır suyu nasıl koydunuz ve birşey olmadı diyorsunuz pes doğrusu
babu Zhra78 Eloooooo kullandım işte gayet hiç bişide olmadı 2 kere döndürüyordum çalkalıyorsun bembeyaz oluyordu leke falan kalmıyordu halada devam ediyorum kaç yaşında oldu hiç sorun yasamadık