Dennizz11 Kızım olcak 3hafta sonra ismide Hülya olcak inşallah yanında Aylin mi eklesem diye düşündüm Hülya Aylin sizce uymu nasıl? Çok kararsızım
gulsevyilmaz Dennizz11 bence ikisi alakasız. Tek isim koymalısın hülya koyacaksan eğer. Bu ismin yanına isim gitmez
-_Esra_- Bence uyumsuz olur. İkisi de ana isimler Hülya’nın yanına yan kısa bir isim bulursanız daha iyi olur