Glsm95 inanki aynisiydi kızım daha 4gundur yürüyor şimdi seviniyor yürüdüğü için sizinkide öyle olacak geçen hafta doktor şey dedi emekliyirsa elinden tuttuğunda yürüyor yada bı yerlere tutunup kalkiyorsa korkma anne baba geç yürümüştür genetiktir yada korkar demişti