Pialvi bu zamana kadar hic bi ilaç kulllanmadim hep yiyeceklerden vermeye calistim. Kan ilaci yerine her sabah pekmez veriyorum. Ispanak vs. Yediriyorum. Ben ilaç kullanmaya karşı taraftayım doğal seyler varken ilaç gereksiz geliyo. Her tahlillerimizdede depoları dolu çıkıyo çok şükür. Eleştirmek değil amacım. Bence doğal yollardan gidin ilaçlara alistirmayin bünyeyi