Kızlar ya geçen hafta bronşitti kızım bugün ilacımız bitti kontorole gittik kan demir ilaçlarını kullanmaya başlayabilirsin dedi ama ilk gittiğimde kes demedi kan demir ilaçları bebek hastayken kesilir mi kesmedim bilmiyordum versek bişi olur mu nolur yazın ya 😫